Zapa Musik Home - Begrüßung    


Habe D` EHRE!

Ich möchte euch recht herzlich auf meiner Homepage begrüßen!
Bayrisch-bluesig-frech, spui i meine Lieder auf der Gitarre, Ois selba gmacht, weil selbst erlebt, und frei von der Leber gsungen. Mir hod a moi wer gsagt ich wär ein „Typ“ im positiven Sinne! Des gfoid ma, denn dann bin i wenigstens Wer und ned Irgendwer.
Gitarre spuin is a feine Sach denn da hean de Leut a zua wenn i meine „Weisheitn“ von mir gib. Im Grunde würd ich mei Musi ois Lagerfeuermusik bezeichnen, amoi nett, moi gemein, lustig, listig, nachdenklich und dann moi wida so dass einfach gsagt ghead, wia`s hoid im Leben so is. Doch eigentlich geht’s drum dass ma Spaß im Leben hod, de kloana Freudn im Alltag zu schätzn woas, ned ois so schweinswichtig nimmt, und jedn Dog genießt! Echt wahr, denn es kannt ja scho der letzte sei!

Danke an Christian Lintner fürs bastln dieser Homepage, auch BODO`S in Moosburg für de Foto`s für meine CD`s und am Nißl Martin für des Durchhaltevermögen im - mi aushoitn beim CD und Plakate entwerfen. Und dafür dass i mi Euer Freund nennen darf!

Es gibt auch andere wirkliche Freind in meim Leb`n, zu dene i jetz einfach moi Danke song mag, Merci für`s dasei, für`s hi-horcha und as bläd frong wenn’s ma moi nedguad geht.
Da i mi in erster Linie als Biker fühl, möchte i mi a no bei folgende Motorrad Clubs und Motorrad Freunde bedanken, daß i bei Euch hab spuin dürfn!

  o MF Geisenhausen 25 Jahre Sommerparty 2017
  o BVDM Elefantentreffen im Bay Wald 2017
  o MC Black Dragon Bavaria Sommerparty 2016
  o MC Bucaneers Maxvorstadt 25 Jahre Party 2016
  o BVDM Elefantentreffen in Bay. Wald 2016
  o MC Wolperdinger Steiermark A Sommerparty 2015
  o BVDM Elefantentreffen im Bay. Wald 2015
  o BVDM Elefantentreffen im Bay. Wald 2014
  o MC Grave Diggers Wunsiedel Winterparty 2014 Stemmas
  o MF Krayenburg Thüringen 2013 Timos 40er
  o MF Schwabencruiser Abschlußfahrt 2013 Missen
  o MC Crazy Devils Weilheim Sommerparty 2013
  o BVDM Elefantentreffen 2013 im Bay Wald
  o MC Road Eagle Ingolstadt Presis 50er Geb.2012
  o MC Crazy Devils Weilheim Priv. 50er Geb.
  o MC Racing Death Landsberg Stefans Hochzeit 2012
  o MF Schillertswiesen Rollos 50er Geb.
  o BVDM Elefantentreffen 2012 im Bay. Wald wia oiwei scho.  
  o MF Krayenburg Thüringen Bullerparty Elfine 2011
  o MC Four Roses Bayern 25 Jahr Party 2010
  o MF Adlkofen Winterparty 2010
  o MC Gschnaidt Rider Frauenzell Sommerparty 2008
  o MF Protectors Benefiz für krebskranke Kinder 2008
  o MC Racing Death Landsberg Bikeshow 2008
  o MF Silver Ladys Türkenfeld Winterparty 2008
  o MF Hawks Endlhausen Winterparty 2007
  o MF Protectors Benefiz für Krebskranke Kinder 2007
  o MC Wolperdinger Steiermark Österreich 2007
  o MF Prittriching / Burching Focus Geburtstag 2007
  o MC US Rangers Dorfen Presis Geburtstag 2007
  o MF Grafing Weihnachtsfeier 2006
  o MC Maxvorstadt Bucaneers 15 Jahres Party 2006
  o MC GYPSY Munich Roadhouse 2006  
  o MC Good old Boys Plattling - Patchover Party 2005
  o MC Tramps Moosburg - Sommerparty 2005
  o MC Gschnaidt Rider Frauenzell - Sommerparty 2005
  o MC Grave Diggers Bayreuth - Hochzeit von Iris u. Schischko 2005
  o MF Lindenberg / Buchloe - Clubhausparty 2004
  o MC Trust München - 20 Jahres Party 2004
  o MC Thunderbirds Schrobenhausen - Sommerparty 2004
  o MC Racing Death Landsberg - Presis Geb. 2004
  o MF Moped Freindna Landshut - Hochzeit v. Charlotte u. Jörg 2004
  o MC Wolfseagle Erding - Benefiz Party für bed. Kinder 2004
  o MC Black Dragon Puchheim - 15 Jahres Party 2003
  o MC Firedragons Heimstetten - Hochzeit v. Heidi u. Welle 2002
  o MC Road Rebel`s München - Hochzeit v. Nicki u. Ricky 1997
  o MC Thunderbirds Schrobenhausen- Sommerparty 1992